Maksutavat I: Checkout
Hyväksymme Suomalaisista verkkopankeista Nordean, Danske Bankin, Osuuspankin, S-pankin, Ålandsbankenin, Handelsbankenin ja Säästöpankin verkkomaksut sekä Luottokunnan luottokorttimaksut (visa/mastercard). Osamaksulla tai laskulla voit maksaa myös Collectorin, Everydayn ja Joustorahan verkkomaksupainikkeilla. Etukäteen maksetut tilaukset voi noutaa tukustamme veloituksetta arkisin 10-15 välillä.

Maksutavat II: Klarnan lasku- ja joustava erämaksu
Valitessasi maksutavaksi Klarnan laskun lähetään tilauksesi lasku sähköpostitse Klarna AB:lta. Eräpäivä on 14 päivää siitä kun tilaus on lähetetty. Laskulle ostettaessa peritään 2,48 € laskutusmaksu. Klarna laskuehdot tästä linkistä.

Valitessasi maksutavaksi Klarnan joustavan erämaksun päätät itse, missä tahdissa haluat maksaa ostoksesi (alkaen 1/24 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Tämä tarkoittaa, että

-Saat tilaamasi tuotteet, ennen kuin maksat
-Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi
-Voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa

Klarnan kautta on turvallista tehdä ostoksia, suojanasi on aina ostajan turva. Klarna joustava erämaksuehdot tästä linkistä.  

HUOM! Palauttaessasi Klarnalla maksettua tilausta ilmoitathan vielä Klarnalle asiakaspalautuksestasi, jottei Klarnalta lähde aiheetonta maksumuistutusta. Lisätietoja löytyy Klarnan asiakaspalvelusivulta.

Maksutavat III: Lasku yritys- ja sopimusasiakkaille

Toimitamme tilaukset laskulla myös yritys- ja sopimusasiakkaillemme. Voit hakea laskutusasiakkaaksemme tästä. Yritys- ja sopimusasiakkaillemme lähetämme tilauksen mukana laskun 14pv netto maksuehdoin. Tarkistamme luottotiedot ennen tilauksen lähettämistä. Maksuhuomautuksista ja  saatavien perinnästä vastaa Finvoicer. Tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes ne ovat kokonaan maksettu.

Huom! Laskulla tilauksen minimisumma on 100e (alv 0%).

Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut
0,00 € - Nouto kauppiaan toimipisteestä ma-pe 10-15
3,90 € - Toimitus kirjeenä tai nouto postista. Alle 3cm lähetykset toimitamme kirjeenä kotiin, muut noudetaan postista *
3,90 € - Kaikki Postin SmartPOST-paketit *
3,90 € - Matkahuollon lähellä paketti (yli 1200 toimipistettä) *
9,90 € - Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana (Postin kotiinkuljetus Flex 21)

*) Kaikki yli 60 € tilaukset toimitamme veloituksetta Matkahuollon ja Postin vakiotoimitustavoin

Ilmaisen kotiinkuljetuksen tarjoamme arvoltaan yli 250 € tilauksiin. Pidätämme oikeuden toimittaa pienlähetykset kirjeenä.

Huom! Palauttaessasi ilmaiseen kotiinkuljetukseen oikeuttaneen tilauksen tai tuotteen, siten että tilauksesi arvo jää alle ilmaiseen kotiinkuljetukseen oikeuttavan rajan (250€), veloitamme vakiotoimitustavasta poikkevan kotiinkuljetuslisän (9,90€ - 3,90€).

SmartPOST
SmartPOST-pakettiautomaatti on uusi helppo tapa vastaanottaa paketteja. Valitessasi tämän toimitustavan saat listan sinua lähinnä olevista pakettiautomaateista. Valitse mieluisin vaihtoehto ja toimitamme pakettisi valitsemaasi pakettiautomaattiin. Paketin kulkua voit seurata saamallasi seurantanumerolla. Huomaa, että Puhelinnumero pakollinen; tarkista huolella että syöttämäsi numero on oikein. Ilmoitus paketin saapumisesta tulee tekstiviestillä. Huomaa, että smartpost pakettien säilytysaika on 7 vrk, jonka jälkeen lähetys palautuu takaisin lähettäjälle. Lisätietoja Postin SmartPOST palvelusta

Matkahuollon lähellä paketti

Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon,

Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit,

Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on 1 200 kautta maan. Saat tekstiviestin tai

sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.

Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan EU:n alueelle.

Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Palautus
Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeutta ei ole tuotteiden luonteen vuoksi avatuilla tai muuten myyntikelvottomilla tai käytetyillä tuotteilla. Voit palauttaa käyttämättömän ja avaamattoman tuotteen alkuperäisessä paketissa hyvin pakattuna. Ilmoitus tuotteen palauttamisesta on tehtävä sähköpostitse (kauneusmaailma@gmail.com) ennen tuotteen palauttamista.  Laita mukaan nimesi, tilinumerosi, asiakasnumerosi ja syy palautukseen (esim. rikkinäinen tuote, mielenmuutos). Meillä on palautussopimus Postin ja Matkahuollon kanssa. Viet paketin vain lähimpään Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen ja ilmoitat alla olevan Postin logistiikkatunnuksen tai Matkahuollon palautustunnuksen.

Postin logistiikkatunnus: 655852
 Matkahuollon palautustunnus: 9528397

Smartpostissa palautus onnistuu samalla lokerokoodilla kuin paketin noutokin, palautat vain samaan automaattiin.  

Ilmainen palautusoikeutemme koskee kuluttajia. Huomaa, että emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole sovittu etukäteen. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Palautukset tehdään seuraavaan osoitteeseen: kauneusmaailma.fi  -verkkokauppa, Itätuulenkuja 7 A 60, 02100 Espoo. Tarkistettuamme tuotteet palautamme tuotteista maksetut rahat takaisin palauttajan tilille checkoutin tai klarnan kautta. Palautukset käsitellään kerran viikossa. 

Mikäli asiakas ei nouda lähetystä ajallaan tai mikäli asiakas on kirjoittanut osoitetietonsa väärin tai puutteellisesti ja lähetys palautuu meille, perimme palautuneen lähetyksen lunastamisesta ja lähetyksen uudelleenlähettämisestä koituvat kulut. Mikäli asiakas peruu palautuneen tilauksen, vähennämme lunastus- ja lähetyskulut palautettavasta summasta. Noutamatonta lähetystä säilytetään kaksi kuukautta. Emme hyvitä tai vaihda ilmaisia tuotteita ja lahjatuotteita.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Pakkaamme tuotteet  huolellisesti, mutta joskus harvoin voi käyda niin että postikuljetuksen  yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut  kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat  vaurioituneet, tee jakeluyhtiöön (Posti / Matkahuolto) heti asiasta  vahinkoilmoitus. Perille toimituksissa tarkista paketin sisältö heti ja  tee reklamaatio myös kuriirille. Ota tämän jälkeen yhteyttä  asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Kauneudenhoitolaitteet
Osa toimittamistamme verkkovirralla toimivista kauneudenhoitolaitteista sisältää jännitteen muuntokytkimen (220V/110V). Säädämme näissä laitteissa ennen toimitusta jännitteen EU verkkovirralle sopivaksi (220V). Muuntokytkimeen ei saa koskea, koska väärä verkkovirta (110V) rikkoo laitteet. Maahantuojan takuu ei kata näin rikkoutuneita laitteita.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta info@kauneusmaailma.fi
- Puhelimella numerosta 046-8905514